Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

mmm som måndag

Kategori: blogg

hey you , idag är det måndag . ny vecka är det då ja och det är första riktiga sommarveckan. så snälla ge oss lite sommarväder. jag behöver sol , sol och ännu mera sol :) tycker bara det är så trist om solen inte kommer snart. synd om studenterna också om inte vädret blir bättre , visst det regnade på min student dag men lika glad var jag ändå. jag tror jag får sola lite solarium så jag får lite "sol" i alla fall.

vad sker denna veckan i juni då :
♥ idag måndag ska jag jobba till klockan fem. hade tänkt lite på bio men så blir det inte. så jag tror jag ska ta och träna en sväng sen sola lite. kan ju även då följa med sara och elise till city gross för att inhandla mat till tisdagens lilla tur.  sen somna tidigt hade ju inte suttit fel.

♥ tisdag jobbar jag bara halvdag och det är ju kalasbra :) kl 14.15 drar en del av tjejerna in på hven och myser. då ska vi äta gott , dricka vin , snacka skit och bara ha helt underbart mysigt tillsammans. men det blir ingen favorit i repris men ett litet nakenbad hade inte suttit fel ;) härligt om årets första dop blir naket...haha gissar i alla fall att vi får en underbar dag/natt tillsammans . me and my girls ;)

♥ sen är det onsdagen den 6 juni och är sveriges dag vilket innebär röd dag. hey hey ! då är jag ledig. blir en mysig frukost på hven , åker hem vid tre sen får vi se vad som sker . kanske en lugn filmkväll ,that is najs.

♥ torsdag har jag tagit semester och det är så skönt. då ska jag träna , sola och ta hand om mig själv, ska ta och hitta på något med världens bästa cornelia. min söta kusin. sen kan man kanske försöka få tid att träffa en annan lite goding :) jag hoppas det i alla fall ;)

♥ sista arbetsdagen jobbar jag bara halvdag vilket jag fixat . det är så skönt. sen är det studenten i stan. massor av tokiga människor springer runder i sina vita kläder och skriker. gud vad avundsjuk jag är på dom , den lyckan man har i kroppen under studenten går inte att beskrivas. absolut ett minne för livet. min kusin johanna är en av dessa tokar och jag önskar henne en underbar dag med massor av roliga minnen . ta vara på dagen den går snabbt. jag ska en runda till fanny också. min bästa kompis lillasyster :) sen ska jag till johanna och sen bär det av mot studenttältet. nä jag är inte "to old" för det . nä inte än ;)

annars har jag inga planer till helgen . tar jag som det kommer. men har en känsla av att det blir en liten utgång , det sitter aldrig fel vill jag liva. sen fyller adam 18 , grattis på dig :) jag ska bjuda dig på en öl eller kanske två ;)

nä nu ska jag jobba vidare sen hem på lunch med syrran och mammi.

som jag bloggar på nu , sug på den era dårar som klagar ;) hahaha lav ya :P hahaha

ja här kommer även lite bilder från barcelona , ja där jag var i januari :D 

  

tack för just nu.

/gabriella ♥

Kommentarer

  • Sofie säger:

    "härligt om årets första dop blir naket" hahahah dop, du är för söt Gabbs! Klart att det blir naket, kanske ett litet pamela-hopp också?! Nej, du är ju absolut inte för gammal, det sägs väl också att man bli yngre i sinnet när man umgås med yngre människor? ;) Jag har också bloggat.. Jag bloggade igår, ska blogga mer i eftermiddag.. Fanken va duktiga vi är!! Ha en bra dag min kära Gabriella, puss!

    2007-06-04 | 12:13:49
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: