Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

redan torsdag ?!

Kategori: blogg

hallå , det är ju redan torsdag och det känns underbart. det är ju bara typ två dagar kvar av denna jobbeveckan och dessa två dagar kommer säkert gå sååå snabbt. ska städa upp lite på kontoret och så , för man vill nu ha det lite sommar fint. men vad har jag annars gjort denna veckan då?

måndagen hade jag längtat efter ganska mycket för det var ju då vi skulle se Justin, ja en av världens hetaste.  vid halv elva tiden på förmiddagen körde jag för att hämta upp min bästa vän sara. ja vi två skulle ha en bästis tur till göteborg. tyvärr körde jag inte den underbara passaten (har inte kört den bilen på över en hel vecka , i miss it) utan tog den ultra snabba saaben . ska inte klaga på saaben för den är också snygg, ny och väldigt kratfull. innan göteborg tog vi ett stop i kungsbacka för att shoppa lite på freeport . jag inhandlade ett par nike byxor, en filippa K tröja och två par trosor . jag är nöjd med muna fynd :) efter det var det raka vägen in i göteborgs city. efter lite köranade på bussgator och lite u-turns så tog vi hos in på hotellets baksida där vi skulle vara :) yeah ! sen fick vi keys till vårat rum så var längst upp , japp takterass och allt. badrummet var mycket fint. ja riktigt lovely. vi snyggade till oss,, tog ett glas rödvin och bara kolla folk i hotellbaren. vid halv sju kom en taxi och hämtade upp oss , den skulle ju ta oss till justin, taxichaffisen var trevlig eller halvknäpp han ville släppa sara i kungsbacka  i alla fall. vi hamnade utanför scandinavium där vi skulle kolla in justin, det var grymt i alla fall . sexyback är helt otroligt bra, den tröttnar jag aldrig på. sen cry me a river är ju bara helt helt super mysig. ja allt var underbart. den killen rör sig som ingen annan.  he is hot! efteråt så åt vi lite kebab. sen gick vi en tur genom göteborg mitt i natten. till slut kom vi fram till hotellet där vi gick i däck snabbt. just det innan vi kom till hotellet handlade vi glass där vi vara nära att bli nerslagna av några ghettobrudar. dom så farliga ut och dom var såååå nära på att skalla mig och sara. tror det beror på att vi var blonda och från skåne ;) haha

tisdagen försov vi oss då jag stängde av larmet under min sömn. vi snabbade oss ner till frukosten där vi åt lite av allt, sen upp på rummet och snyggade till oss. sen blev det en liten sväng på stan , det typ regnade jätte mycket. så vi blev inte så långvariga. shoppade i alla fall skor, linne och lite blandat på ordning&reda. efter det körde vi hem och det gick galet bra att köra hem trots det jävla regnet, väl i skåne var vädret fint. så jag och sara kollade på fotboll. bois vann :) efter fotbollen blev det film tillsammans med tuller och lucas. dom två somnade men inte jag , helt otroligt va. sen somnade jag gott. så tack sara för vår tur , hoppas du är nöjd med både din 20 och 22-årspresent :D

igår onsdag då jobbade jag för första gången på denna veckan. jobbedagen gick snabbt. sen var jag "ledare" på camp öresund. lite aktiviteter i karslund. efter det blev de en runda på tycho där jag åt kvällsmat. sen spelade vi yatzy och geni. jag tror jag typ vann ... haha  sen en sväng på videomix och till slut somnade jag.

idag ska jag bara jobba hårt sen ska jag till helsingborg för att kolla hif-bois tillsammans med kidsen på camp öresund. ja jag tror även denna dagen går snabbt.

sen tycker jag faktiskt att en speciell kille ska komma hem från sin semester snart, två veckor är fan långt. ja men det går nog snabbt ändån. jag saknar dig i alla fall , det måste ju menas att det känns bra :)

nä nu är det back to work. och sen vill jag hälsa min bästa kompis sara välkommen till bloggvärlden .

puss&kram och en extra puss till mina bästa brudar. och lycka till i polen vicke, jag håller tummarna !

gabriella ♥

image7

Kommentarer

  • Klara säger:

    Hqan är inte bara hot, han är überfucking hot! I Love him! förresten du vann inte igår! Puss Puss

    2007-06-28 | 15:59:22
    Bloggadress: http://klarrie.blogg.se
  • l-o säger:

    Det var så underbart så =)

    2007-06-29 | 01:08:05
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: