Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

tävling ?

Kategori: blogg

att jag börjat blogga mer beror inte på att jag tar detta som en tävling , nä det är bara så att jag tycker det är så himla skoj . men jag håller med om en sak , när fan ska sara l-o skaffa sig en blogg. kom igen nu sara , vi vet du kan skriva ju . http://saralo.blogg.se är säkert ledigt .

vill bara nämna mina underbara vänner :
♥ sara lindell-olsson , min bästa vän ! i sommar har vi 10-års jubileum som vänner , bästa vänner. trots att vi ofta tänker lite olika och kan vara som ett gift par så är det min bästa vän och det kan inte ändras.
♥ elise johnsson min första riktiga och bästa vän. elise har räddat många av mina tråkiga dagar. elise och jag blev vänner när vi var 4 år och sedan dess har hon alltid varit en av de som varit mig närmast. elise är den roligaste man kan träffa på , du är mitt hjärtegull :)
♥ fredrika persson även kallad widdi är nog en av världens charmigaste personer. inte bara att hon är charmig och söt hon är även underbar vän som bara får en att må så bra.
♥ klara persson , vår egna klarrie. klara kan man prata med om allt och hon är en toppen tjej. hon lyssnar och ger en goda råd. hon vill alltid ens bästa och stötar en trots att hon anser att hon kanske gjort annorlunda. klara är min dr.phil och hennes kille är duktig på råd han med :)
♥ sofie löfgren ja denna sockersöta tjej är alltid en glad och frisk fläkt som livar upp stämningen. det är inte ofta hon är sur , en riktig solstråle som lyser upp mina mörka dagar. sofie är söt och go helt enkelt.
♥ victoria "vicke olsson , detta är en förstående tjej som förstår sig på mig och mina konstigheter. hon är en jävel att prata i telefon och på att charma boysen. vicke försöker alltid få fram det bästa och sånt gillar jag. denna tjejen är positiviteten själv. you go girl :)
♥ li blomberg , denna tjejen betyder massor för mig. hon har alltid ställt upp vad som än hänt , hon finns där när man behöver det som mest. hon var en av de bästa tjejerna som var i italien 05 och tack vare henne fick jag shoppat en del :)
♥ frida stand , världens snällaste människa som aldrig skulle skada någon. nä även här går flygorna säkra, kanske en liten spindel skulle hon kunna skada men annars är hon snällheten själv. att ha frida som vän ska man vara lycklig över , det är få människor som är så snälla . frida är också världens sötaste och är svag för snygga kläder :)
♥ lina brokopp , säger alltid var hon tycker och tänker. hon gör det inte för att vara elak utan för att hjälpa en och för att man ska fatta rätt beslut. lina ställer alltid upp och hon vill alltid ens bästa och det uppskattas en söt och snäll tjej som är ärligare än många.

alla mina vänner är underbara vänner som jag skulle göra mycket för. dom ställer alltid upp och dom får mig att må så bra. när allt känns tråkigt och hopplöst så säger dom alltid de rätta sakerna som gör att man inser att det kommer solsken efter regn. tack tjejer för att ni alltid finns där och för att ni förgyller mitt liv. ni är guldvärda och aldrig skulle jag få för mig att byta bort er. ni är mina bästa vänner och ni är dom vännerna jag behöver. tack !

mina vänner är som en godis påse från videomix, här finns mycket att välja mellan och här finns alltid något man gillar. 

tur tjejer att vi inte har en blogg tävling. jag tror fan jag vunnit då .

/gabs ♥

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Du är för söt Gabbs.. Har du läst min, skulle i alla fall uppskatta en kommentar, det är alltid roligt! :)

    2007-06-04 | 14:53:42
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: