Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

these fancy things

Kategori: blogg

var är solen? ja nu har den svenska sommaren varit och det känns faktiskt lite trist vill jag lova. eller nä den kommer säkert snart igen fast idag är det inte alls så fint väder vilket känns tråkigt. men det gör mig inte så mycket , jag sitter ju ändå här på min kontor och längtar ut. men idag  känns det helt okej att vara inne eftersom vädret inte är på topp. bara det är fint tills på midsommar så är jag nöjd , mer än nöjd.

igår hade vi möte med innebandyn. fick reda på vår tränare inför säsong 07/08 , som en del hade trott så blev det Pekka , som är sportchef i klubben. ser framemot detta och tror på en bra säsong om alla ger järnet. jag ska börja redan nu att ladda , kondisen behövs verkligen förbättras om man ska palla div 2. så idag blir det en joggingtur sen en sväng och biffa sig. ja för kroppen måste verkligen vara i form när man ska ta på sig det nya matchstället.

efter mötet igår begav jag och sara oss ut till campingen för att bada. vi tog oss ett litet dopp , var nästan varmare i vattnet än på land. efter det hade vi svårt beslut om vad vi skulle äta . det blev att vi stannade på campingen och åt hamburgare med fullkornsbörd till det såklart pommes med massor av grillkrydda. sen blev det bara massa prat och helt plötsligt så kom widdi. gud vad jag blev glad över att träffa dig , det var verkligen så kul. nu måste vi bara träffas och hitta på något. så är det bara :) efter det körde jag hem , kunde inte sova så bra. sen ringde adam som jag inte pratat med på två hela dagar och det kändes så bra :) efter det somnade jag gott .

hoppas på en bra onsdag :) ses ;)

ciao !

gabriella  ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: