Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

adam , världens underbaraste!

Kategori: blogg

adam är världens underbaraste för han är så bäst.
förra veckan blev jag utbjuden på en helt underbara middag
som börjades med champange och avslutades med grogg.
maten där i mellan var kanon . denna fina middag bjöd adam på.
i tisdags så visade jag för adam ett par örhängen jag önskar i julklapp.

ja dessa snygga örhängen hade jag spanat in i damernas värld
jag gick in på designers hemsida www.thomassabo.com

hittade ingen återförsäljare i skåne utan bara en butik i stockholm
men igår när jag kom hem till älskligen så var där en fin presentask.
& vad var där om inte ett underbart halsband från thomas sabo.
han hade hittat att en butik på väla sålde det & då fick jag en lite present.
gå & kolla in hemsidan , jättefina smycken.

trots att jag är den som tjänar pengar i vårt förhållande så märks det aldrig.
nä adam står för kostnaderna och det är så charmigt.

nu ska jag sluta skriva om hur bäst min pojkvän är
han är även rolig av sig. ja skit rolig och hans pussar är lööööövely ;)

nu skq jag jobba. tjing tjing

& just det , HEJA ZLATAN & SVERIGE !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: