Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

bo hemma.

Kategori: blogg

ja jag är i den åldern då man borde flytta hemifrån & upptäcka världen.
men nä jag bor fortfarande hemma med mamma, pappa,syster och djur.
ibland hade det kanse varit skönt att bo själv, men nä tack !
jag älskar att komma hem till min familj efter jobb, här är alltid tända ljus och väldigt mysigt.
sen så får jag hemmalagad god mat. jag betalar en liten summa hem.
jag har råd med mycket nöje. jag känner inte behovet av att bo själv.
så nä min första lägenhet kommer bli med en kille , that´s it!
många säger att man borde bo själv,men nä  jag vll inte det  !

så jag bor hemma ett tag till och njuter av detta liv, för det är ett bra liv.
ja vissa saker är inte alltid lika kul men i det stora hela är mitt liv perfekt.
en månadslön, underbar famlij, världens bästa vänner och en helt perfekt pojkvän.
sen så närmar sig julen och jag som är en jultjej.efter julen så kan sommaren komma snabbt¨
för så mycket jultjej jag är så mycket sommar tjej är jag också.
.

idag bjuder jag på lite äldre bilder, ja för som sagt en bild säger mer än tusen ord. elller ?


              
jag & pappsen              f & g på hven              en trio nyår -05            ett bra tag sedan

               
båstad -05                   tulle, li, gabby                li badflicka 05              pizza i italien

      ¨          '
lido di jesolo                 aqualandia                   maskerad kävlinge     nyår 05

               
tycho jan -06                T L = tycho lätt            kusinerna 06                jag en bakis söndag

                 
fingertricket                  het som smet               klarry & elise                valborg 06

               
tivoli stammis             hultsfred                       lovely robbie                 vm tältet -06

                 
älsklings chivas          bästa kusinerna          my bästis                      juldagen 05

                  

the old time                  jag gav den                     bowling                          två fulla friends


detta var lite bilder för denna gången. det var massor med bilder på mig.
så nu hoppas jag att ni lär känna mig genom bilderna.i am cool  ;)
men några tycker jag är nörd, i am a geek ! yes

kvällens aktiviteter var innebandy , mys hos elise och kollar jag på en underbar film.

vilken ?

image134

såklart love actually , den är helt underbar. en riktigt fin film.

när filmen är slut lär jag sova. så godnatt gott folk.

puss&kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här: