Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ett inlägg innan lunchen

Kategori: blogg



redan tisdag vilket innebär innebandyträning och myskväll med tjejerna.
ja träning ska bli skönt , är lite lack efter matchen då jag inte fick spelade sista.
riktigt störigt , men det är nya tag så man får visa vad man går för
myskväll hos sara tillsammans med tjejerna är aldrig fel.
hann tyvärr inte göra citronmarängpaj, men den kommer vill jag lova.

annars då , hur va helgen?
fredagen tillbringade jag tillsammans med min söta adam
vi kollade idol och slappade . mys pys.
lördagen var det innebandy , fch - falcons. såklart vann vi med 6-3
det störiga var bara att fel personer fick sitta.
sen blev det en sväng till ängelholm för att kolla ibc & tojan.
förlorade stort men tojan är ändå vår idol.
kvällen kalas för linus. grattis 20-åringen :)
söndagen middag med familjen plus mormor . mums mums
sen blev det ikea med adam , han shoppade loss.

igår var det jobb och lite extra försäljning. julklappspengar !
vet redan vad sara , adam och kanske tulle ska få.

nu bjuder jag på lite bilder från helgens match !

          
FFF gör mål                   Johanna skottar         Mål igen

    
Tulle kämpar              Syskonsnack



Nya tag på träningen ikväll , men FFF vi vinner tillsammans & förlorar tillsammans!


image172

Ja en stor bild på nr 19 ,  ja det är jag i matchtröjan! 

Adjö !

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Va söt du är på bilden! Inte för att du inte är det i vanliga fall, men du fattar =) Ha en bra dag! Puss

    2007-11-27 | 12:26:00
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • CHRISSÈ PISSÈ säger:

    haha tur du inte va FINNinvaderad när bilden togs...

    2007-11-27 | 19:24:18
  • gabbý flabbý säger:

    ja jävla tur hade jag där chrissé ;)men nu har dom lagt sig igen fast dom invaderar säkert fint kring jul. julshopping snart , seee ya !

    2007-11-28 | 08:47:14
    Bloggadress: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här: