Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

FF hos CHRISSE

Kategori: blogg

hejsan hoppsan svejsan ,
idag är det redan onsdag och då har snart halva jobb veckan gått.
igår var det träning men den var sådär , kändes lite tråkig.

jag berätta aldrig hur min helg var.
min fredag var underbar tack vare adam.
vi var i helsingborg och åt en underbara middag
som såklart gentlemannen stod för.

lördag var det innebandy som gick skit.
både damerna och herrarna spelade lika.
skit matcher helt enkelt.
kvällen var det tacos och singstar hos söffe.
sen stan och T B T ,  en lyckad kväll som slutade hos min älskade

söndagen låg jag & adam länge kvar i sängen.
han fixade ägg ocg bacon sen fick jag en vecko revyn
så jag kunde jag lite söndags läsning.
kvällen städning sen film tillsammans med sara och adam.

en mycket trevlig helg.

nu på morgonen har jag letat recept på citron -och marängpaj
ja jag blev sugen igår , så på tisdag bjuder gabbsan på paj

ikväll är det FF hos Chrisse. kommer säkert bli mycket trevligt,

tjing !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: