Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

fredag it is ;)

Kategori: blogg

hallå alla mina kära blogg läsare,
idag är det inte vilken dag som helst för det är fredag.
vilket är veckans bästa dag !

igår spelade FFF match mot Hjärnarp. Inte serie utan DM
Det roliga med DM är att om man inte vinner då försvinner man.
igår så va det FFF som vann & Hjärnarp som försvann.
Nu vidare till Kvartsfinal där vi möter Malmhaug från Södra Malmö (Bunkeflo)
Match datum inte spickat men jag gissar på stor publik ;)

idag fredag ska jag ta det väldigt lugnt .
ska äta lunch med chrisse på stan , kina eller thai kanske.
inte min stil av mat , men vi får se utbudet i stan is not big.
redan klockan tre slutar jag idag , för då ska jag på ansiktsbehandling.
lite vardagslyx är aldrig fel. sen en sväng i stadens affärer.
ikväll ska jag umgås med min kära pojkvän , blir nog film & mys
kanske även hinner kolla lite på F16 innan adam kommer hem.

imorgon lördag börjar dagen med en ordentlig frukost
för sen är det full rulle hela dagen vill jag lova
halv elva är det samling för sedan avfärd mot helsingborg där match ska spelas
ja falcons damer (FFF) ska möta FCH i en seriematch
ja tror & hoppas på vinst, efter vår match går bilen snabbt mot ängelholm.
där ska vi se när vår egen innebandy stjärna tojan krossar 08:or.
sen snabbt hem och fixa sig inför kvällen. för på kvällen är det kalas
ja mina kära kusin Linus (min kompanjon i julklappshandlandet) fyller 20
fyller man 20 måste man ha släktpartaj och det ska vi på.
blir säkert en lite utgång också, hipp hipp hurra för bästa linus.

söndagen blir det mycket slappande , kanske väla / ikea men även städa.
städa står nr ett på listan. sen blir det bara slöa. ladda inför en ny vecka.

här är en rad till min bästa vän sara
hejsan sara , jag hoppas allt är bra med dig & att din praktik går bra.
här sitter jag & bloggar på jobb , som vanligt alltså.
tänkte bara ge dig en extra rad då vi träffas lite mindre denna veckan.
men nästa vecka umgås vi mer igen. då hoookar vi upp , elllllller? ;)
du är i alla fall en underbar vän & jag är glad över att jag var på cement
den där vara sommardagen 1997 . vi har 10 år i år. HURRA !
mycket kul har vi haft speciellt när det gäller innebandy  , fyllor, killar & sälen resor.
men även vår myskvällar och då vi tränade box för att sedan gå hem & kolla på
våra stora idoler i gladiatorerna. jag va ju super in love i HERO !
det jag ville få fram är att jag älskar dig & du lär alltid stå mig varmt om hjärtat.
  lots of love to you my best friend. kisses !

jag bjuder även på lite pics. inga nya men något ögongodis måste ni ha ;)

ting !

hoppas du njöt av läsningen sofie , fredagsmail rules ! hhahahah


               

                   

image165


KOLLA ÄVEN IN http://fmptolsson.blogg.se/, DÄR BJUDS DET ALLTID PÅ EN FREDAGSLÅT!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Varför äter ni inte på subway? De öppnade ju igår :) Tack för bloggen och fredagsmail rules som sagt! Dessutom ett extra plus till att isbjörnen får va med på stor bild! :) Puss

    2007-11-23 | 11:56:02
    Bloggadress: http://sofiecarlong.blogg.se
  • l-o säger:

    Tack för de underbara raderna min allra bästa vän! Ja, denna veckan är det inte mycket vi träffas, egentligen inte mer än på innebandyn men så är livet för oss busy women =) Kanske ev. träffas på stan imorgon om vi har tur ;-) Ringde dig precis men som så många gånger förr var din mobil avstängd =( Lots of love babe!

    2007-11-23 | 15:38:31
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se
  • Klara säger:

    Fasen vad jag längtar tills jag får träffa dig
    och isbjörnen igen =) /K

    2007-11-26 | 17:05:52

Kommentera inlägget här: