Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

godmorgon fredag

Kategori: blogg

idag är det fredag och fredagar är alltid trevliga i mina ögon ska jag säga er.
denna fredagen kommer bestå av jobb, äta ut och även lite bio mys.
en trevlig fredag helt enkelt, ja denna helgen blir lugn då det är match på söndag.
ja en hel helg får man hålla sig lugn då man spelar innebandy.

igår tränade jag , tyckte det kändes bra inför matchen (laget då , inte jag)
så nu hoppas jag alla är laddade inför söndag. rock on girls !

imorgon hoppas jag på en trevlig kväll med min bästa vän ,
vi får se vad sara svarar på mitt sms. jag håller tummarna hon tackar ja.

inatt sov jag gott men vaknade titt som tätt då det var jävla springande i sängen.
ja först hade jag dogge där , sen kom adam. sen hade jag adam och dogge
sen ett tag var det jag , adam, dogge och chivas. men det var bäst när det var g & a :)


nä nu ska jag ta en knäckemacka.

ha en trevlig fredag !

puss&kram

Kommentarer

  • Kusin Johanna säger:

    var är fredagslåten, jag hoppas den dyker upp?

    2007-11-09 | 11:45:30
  • gabby säger:

    jag väntar fortfarande på att tulle ska meddela mig vilken det blir, men den kommer ;)

    2007-11-09 | 13:42:32
    Bloggadress: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här: