Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

grå tisdag

Kategori: blogg

ja idag är det tisdag . en grå sådan. hatar sånt här mellan väder.
det är bara skit väder , total katastrof !
jag vill ha det varmt och solig eller riktigt kallt och snöigt.
nu är det grått och regnigt vilket är riktigt trist.

men tack och lov har jag folk i min närhet som gör det mindre grått.
yes världens underbaraste vänner och en härlig pojkvän som alltid ger en kärlek.
ja förutom på morgonen när han är trött och jag ska iväg. då surar han.
men det gör mig inget, tycker ändå om honom.

nu skickad precis adam sms & då blev jag så happy  ♥

ikväll är det träning som gäller , sen blir det hem till lina.
hos lina är det soppa och en god efterrätt som gäller.
sen ska vi kolla på betty och dh som gäller.

en grå tisdag blir nog en trevlig tisdag.

Ciao !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: