Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hahaha

Kategori: blogg

där var ju en liten del i mitt inlägg skit förlust som var lite roligt enligt mig
eftersom denna roligare delen verkligen var så rolig så sprider den sig över nätet.
ja nu kopieras det från min blogg och allt .

ja som sagt det jag skrev var ett som sagt pajkastning.
& jag som har slutat skolan är inte med om pajkastning så ofta.
så när jag såg det stod något elakt om mitt kära lag var jag tvungen att kasta lite.

så kära blogg läsare ta det inte så allvarligt.
jag är en glad person som aldrig har avsky mot någon ;)
okej kaske någon , men absolut ingen innebandyspelare.


ojoj undra om detta lär fortsätta , jag sätter stop för hemskheter på min blogg.
det är väl insidan som räknas ? eller ;)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: