Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hårda ord

Kategori: blogg

okej då jag överdrev kanske lite i förra inlägget. jag avskyr inte alla i stanstad men jag gillar långt i från alla. men jag störde mig lite och då får man skriva av sig. därför har jag ju en blogg ;) haha

nu håller jag på att tänka ut julklappar till familjen , vännerna och adam :) yes saras är redan färdig , adam vet jag nog också. det svåra är familjens. men jag har något bra på gång. ja ni lär bli nöjda.
jag hade velat ha massor av pengar så jag hade kunnat köpa världens finaste presenter, men det är ju tanken som räknas. men jag vill ändå ge bort det finaste.

nu ska jag hem till underbara mormor.


image146

detta är mina vän i eftermiddag , längtar efter dig .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: