Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

härligt härligt.

Kategori: blogg

igår fick jag för första gången på riktigt ta del av adams kockkunskaper och han får absolut högsta betyg. en svettig gabby (tränat hårt) sprang snabbt hem till adam för som vanligt var jag sen. jag tog mig en snabb dusch och hade kvällen till ära valt att skippa träningsstället. istället blev det kjol, linne och strumpisar och även svart kofta.
tror adam uppskattade att för en gångsskull blev det inte träningsställ. det var fint dukat och med tända ljus och allt. middagen bestod av en mycket mumsig kantarellsoppa och något lantbröd , huvudrätt blev röding med spenat , smålökar och potatiskräm och till efterrätten fick jag en underbar mjölkchoklad pannacotta.
tack älskligen för denna fina middag , nu ligger du absolut på plus sidan ;)

efter middagen hade vi planerat att mysa till film och bara slappa. det hela slutade med att vi båda somnade gott mitt i filmen. det var jobbigt att ta sig upp i morse när adam fortfarande hade huvudet på kudden. men ja jag kom upp och nu sitter jag här på mitt kära jobb och bara längtar tills klockan slår tolv. då slutar jag!

i eftermiddag blir det en sväng till helsingborg där jag ska få en sminkning på make up store och sen får man även produkter för ett värde på 500 kr , kanon kul. kvällen spenderas hemma hos jonna , vilket jag tror blir kanon bra. lite idol tittande, singstar och bara vanligt snack. trevlig fredag helt enkelt !

nu ska jag ta mig lite frukost sen börjar jag ränka ner minuterna fram till tolv.

ha en bra fredag.

puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: