Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

heja sverige

Kategori: blogg

idag spelar sverige en måste match i em-kvalet.
kom igen nu sverige, ge allt.
men samtidigt är det greys på kanal 5 .
fast jag bryr mig inte , för jag ska ju till chrisse på FF

men sverige ,måste bara vinna. & det gör dom
ja sverige vinner för världens bästa zlatan är med.

jag gillar zlatan , han är otroligt duktig och charmig som bara den.

kom igen zlatan !
& glöm aldrig att ingen kickar fotboll som han (jo jp också)



Kommentarer

  • Sofie säger:

    Gabby... JP suger! Men okej, det va kanske kul när ni sjöng det på tivoli.. (inte för jag va med men kan tänka mig att det va kul) Ha så kul ikväll.. Hörs imorgon gumman, din tur att skicka torsdags mail :) PUSS

    2007-11-21 | 16:27:48
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: