Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hm i love

Kategori: blogg

ja jag älskar hm , speciellt att beställa på nätet. inte lika kul att gå i butiken.
nu har dom fått in lite nytt och såklart var jag tvungen att beställa 3 saker.
hoppas inte mamma läser detta , OM mamma läser detta så ska du veta att sakerna är nödvändiga.
sen kollar jag för fullt på saker till dig på jobb, och något har jag kanske hittat.
beställde även två saker till adam , ja en liten present sådär på hösten.

här presenterar jag delar av min hm beställning. tjing!

image140   image142         image143


hela denna outfiten ska inte bli min , nä jag ska bara ha den söta svarta paljettkjolen , sen blev det svarta handskar som aldrig är fel och en söt liten svart väska. mycket svart. men svart är snyggt.

nu ska jag snart hem sen ska jag snygga till mig.

ha en underbar fredag kväll.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: