Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

höst , höst och sen är det jul

Kategori: blogg

nu är det snart en halvtimme kvar på min jobb dag , riktigt skönt .
och imorgon är det halvdag , halvdagar är very good.
imorgon blir det även en sväng till helsingborg för att få sminkning på make up store.
på kvällen är det idol och singstar hos jonna , stan en sväng?
lördag hade jag tänkt ligga länge i sängen , är du med på det adam ?
sen blir det nog bio och på kvällens en girls night out , såklart i landskrona.
förra hösten var en riktig partyhöst , baggens hit och dit. helsingborg hit och dit.
söndag är det innebandy , först kolla ibc sen falcons herrlag, var det tänkt i alla fall.

jag saknar ibland att va 18 , när jag fyllde 18 så var det Q man hängde på.
det är är synd om dagens nyblivna 18-åringar att dom inte fick vara med på Q tiden.
Q var party all night long ! När man fyllt 19 och kände sig lite mogen blev det Tivoli.
Ja Tivoli på lördagar , Tivoli fredag var nästa lite förbjudet , fredagar var det stan.
Rhett hade också öppet ganska bra på min susta gymnasietid. Inte var jag där alltid som mina andra vänner.
Men ibland var det roligt att joina. Nä som sagt jag saknar Q och att vara 18.

Ja nu är jag 22 och min största fråga är var ska jag gå ut?
Cardinal är inte min stil och Tempel vet jag inte än.
Lund , Malmö? Vet i fan ! Tages? Jag vill inte tillhöra inredningen, så kändes det förra sommaren ;)
Men tages är grymt ibland lovar jag.  Tages på lördag ?

Jag tror att det är min unga  pojkvän som får mig att vilja vara 18, trots att han är mega nöjd med mina 22 år.
Yes jag är 22 och det får jag njuta av :)

Ha en trevlig kväll alla , ikväll ska jag inte blogga för då är det kärlek på hög nivå ;)


Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: