Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hur går min tisdag? & varför längtar jag till våren?

Kategori: blogg

jo min tisdag rullar på bra och jag slutar om ca en timme.
måste först ringa pappa och be han att hämta upp mig och lilsis.
för att gå hem hinner vi inte , nä vi ska träna ju. bråttom bråttom.

sen bär det av mot Lina ikväll , har höga förväntingar på den där soppan.
så lina bäst du gör det goodi goodi , men det tror jag säkert :)
tulle och elise sviker ikväll , ajajaj men dom är tillbaka imorgon.
för imorgon är det ju greys, vilka nördar vi är.

& inte nog med det till våren har kanal 5 köpt in gossip girl.
jag är så sugen på att ladda ner alla avsnitt nu men nä
mycket mysigare att träffa ligan en gång i veckan och bara längta efter tv kvällarna.
okej där är många fler anledningare jag längtar till våren.
ja vädret, uteserveringar , kläderna , romantisk trip med adam & att få längta till sommaren.


kom jul och ge mig sedan vår direkt. men 4 vår dagar lär jag få i januari.
florens , here I come !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: