Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

idag blir det julshopping

Kategori: blogg

om ca 25 min ska jag bege mig söderut tillsammans med två arbetskamrater, elin och chrisse.
elin ska fixa någon handdator medans mitt och chrisses mål är julshopping.
ja i år står jag och chrisse för julpysslande på kontoret , så fint det ska bli.
vi ska inhandka lite ljusstakar, stjänor , ljus, avdenstljusstake och annnt smått&gott.
julen närmar sig med stormsteg , lovely eller vad !

igår var det tisdag , ja dessa underbara tisdagar.
ja jag tränade innebandy som var sådär. övningarna va roliga igår men allt funkade inte.
sen var det mys hos sara tillsammans med tjejerna. tack girls, kvällar med er är finfint.
efter det körde jag hem och lämnade bilen sen hämtade adam upp mig.
för min natt skulle jag såklart spendera hos min loverboy ;)

nä nu ska jag fixa en reklamation sen går todden söderut.

en låt till er mina trogna läsare


Kommentarer


Kommentera inlägget här: