Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

nu är det november

Kategori: blogg

Yes nu är det november och det innebär en månad till julmånaden december.

igår var det onsdag , då blev det innebandy med mina småtjejer, greys hemma hos sara och denna kväll avslutade vi med en liten skräckis. ja hostel 2 blev det  , vi var mer rädda innan filmen än under filmen.
förvånar mig inte om sånt händer i verkligheten , människor är ibland sjuka.
sen ringde adam som precis slutat jobba , jag frågade snällt om han inte kände för att sova hos mig i stället för att köra hem. såklart kom han hem till mig i stället. vi surfade runder på nätet lite för att kolla kläder och sen kollade vi lite på tv sen var det bara mys såklart. ikväll blir det ännu trevligare då jag får mina fina middag med det underbara sällskapet. tyvärr blir det inget bubbel ikväll, men det har en känsla av att det kommer till helgen ;)

på lunchen ska jag hem till mormor , får se vad hon erbjuder för något. men det blir säkert mumsigt värre.

blir även träning ikväll , skönt som bara den.

so long !

puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: