Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ohhhh det är en ny vecka.

Kategori: blogg

hola everybody,
det är en ny vecka och som sagt en ny vecka innebär nya tag.
även denna veckan är det så.

idag är det måndag vilket innebär träning och städning
men kanske lite ändring idag. ja det kan bli bio mys i stället.
jag ska bara ringa chef coachen och höra om det är ok att assisterande hoppar idag.

imorgon är det tisdag och då ska jag in till köpenhamn på möte.
japp klockan 10.00 är det möte i nyhamn , jag och tulle plus ett gäng danskar.
kommer säkert bli jätte mysigt. tror vi tar en shopping sväng genom ströget också
men  måste komma hem i tid då det är träning på kvällen.

jag tänkte bjuda er på lite bilder , helt blandat alltså. så här kommer en del.
kommer även lägga in lite från min andra data också, men ni får nöja er med dessa.

puss&kram

             

FFF , always!                Bästa #19                    Fika på maddes          Tuller&Najna

              

Sis and Bästis            Karneval 07                  Lippe and Söffe          We löve Isbjörnen


              

elise på g ;)                          båstad 07                      grattis gab                  coolast i båstad

                     

chivasälskling              mina systrar                chivas & dogge          en dag med tjejerna
                

peace !                           smink time                     yeah babe                   barcelona 07

                      

olsson trio                    party hos frida               lagfest - bästa                amen me and li

                 

midsommar 06            robbie williams            göteborg 06                 frid,gab& li

           

jag i båstad        barcelona             jag & fredrika i barca



mer bilder lär komma så ni får stå ut med mig. hahaha

tjing tjing!

Kommentarer

  • Wid säger:

    Gabs! Åh vad längesen jag va här inne, orkade inte läsa alla bloggar sen jag stack men jag hoppas allt är bra med dig sötnos :) kommer hem på onsdag och ja tyvärr är jag bara hemma en dag, helt sjukt.. :( men ja, vi hörs då iaf :) älskar dig gabby, saknar dig sååå! du kommer alltid finnas i mitt hjärta :)

    2007-11-05 | 17:37:30

Kommentera inlägget här: