Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

okej , här kommer julen

Kategori: blogg

jag har länge lovat ett inlägg om julen men det har aldrig kommit.
kanske är tidigt att skriva om julen , men längtan efter julen går alltid att skriva om.
för jag längtar till julen , väldigt mycket.
igår fick jag första smaken av julen , ja lussekatter bjöd lina på.
hon hade både med och utan russin , utan russin blev det för mig.

varför längtar jag till julen då?

godisbak med kusinerna, julafton med släkten (hörde dock att några sviker i år), julskyltningen i köpenhamn och tivoli i köpenhamn, handla julklappar med linus (sviker du i år?), julfest med jobb, julklappar som jag får men även julklappar jag ger bort, julfilmer, utgång på juldagen, snö? , julfrukost/födelsedags -frukost hos li, julkalender (både den på tv och chokladkalender), mycket tända ljus, julens historia,  julpyssel,  julgran (jag älskar att handla och klä granen), julstök, lucia och såklart all julmusik. kom jul , kom !

kan ni komma på mer anledningar att älska julen? jag har glömt massor !

             lite julbilder skadar inte


                              


                              

  
         


         såklart bjuder jag på min första jullåten i bloggen
       

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Min födelsedag! =) Kan meddela att jag inte tror Linus sviker, vet inte hur många gånger han har sagt att ni alltid är på väla och handlar julklappar precis i sista minuten :)

    2007-11-14 | 10:32:06
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: