Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

panta la mera

Kategori: blogg

denna efter middags bloggen heter panta la mera
namnet får det på grund av min trevlig pantar eftermiddag
jag och min arbetskollega christin skulle panta jobbets burkar
vi åkte till city gross för att panta dessa tomma burkar
vi började panta burkarna och efter oss stod ett lite äldre man
han frågade om vi var såna dära som samlade burkar på stan
vi vände oss om och berättade att vi bara samlade på jobb
efter pantandet så frågade jag mig den viktiga frågan
ser jag ut som en pantare ?
jag behövde inte tänka länge, svaret var ju helt klar nej
fast idag är jag lite sleten med oplattat hår och tomatssås på tröjan
men jag ser ändå inte ut som en pantare 
jag hyllar alla människor som pantar för återvining är bra
vi handlade upp dom pantande pengarna på godis och kakor
hela jobbet blev glada men gladast var jag och chrisse
för pantandet gav oss en paus i pantandet , hurra

nu slutar jag snart , ciao !
 

Kommentarer

  • CHRISSÈ PISSÈ säger:

    hahahaha och om ngn överhuvudtaget läser kommentarerna ska jag berätta för er att gabby gömde brago och lösgodis i hättan när hon gick förbi kassan..sicken fuskis.. sen gick hon och köpte en COLA PÅ BURK..

    2007-11-14 | 19:57:18
  • l-o säger:

    Hur ser en riktig pantare ut undra jag =)

    2007-11-15 | 12:12:56
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se
  • gabbý flabbý säger:

    ja hur ser en pantare ut ? det ska jag visa för dig
    , en bild lär kommer på en pantare. tjjiiiing!

    2007-11-16 | 09:59:28
    Bloggadress: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här: