Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

skit förlust

Kategori: blogg

igår så spelades det match i staffanstorp och match minuter för nr 19 = 0
och därför kan ni räkna ut hur det gick . ja förlust som sagt.
okej vi är ett lag och man är alltid ett lag , både vid vinst och förlust.
men just nu spelar det ingen roll att vi förlorade , det spelar ingen roll.
jag fick inte spela och det spelar roll för mig.
kanske bryr mig om detta just nu , imorgon på träningen är vi ett lag igen.
vi var ett lag under matchen igår också , då kändes det surt att förlora.
men dom hade en jenny och det hade inte vi.
sen att jag genom en blogg upptäckte att dom hade en hemsk människa
i sitt lag stör mig bara mer , NÅGON i stanstad är en väldigt ful människa.
äckliga ben och ett huvud som får en ett krockat skithus att se underbart ut.
från och med igår växte min avsky mot stanstad, jag gillar er inte alls !

men bra jobbat mina kära lagkamrater , vi tar dom på hemmaplan !
precis som vi gör med åstorp/kvidinge. ja för dom gillar jag inte heller.
hjärnap gör inte så mycket, för dom har fula tröjor och då är det
tur att dom är bra på innebandy annars hade dom varit som örkelljunga.
örkelljunga har inga speciellt vackra tröjor och deras spel, njja inga kommentarer.

igår efter matchen var det middag med familjen , god lycklig.
sen blev det videomix tillsammans med underbara adam.
vi hyrde film sen så handlade vi lite godis, chilinötter och ramlösa citron
hemma i kylen hittade jag melon så det smaskade vi också på.

fredagen och lördagen var bra. fredagen åt jag ut och sen bio.
mycket trevligt. lördagen blev det filmkväll och lugnt.
måste även beröma mina duktiga tjejer i f14.
dom vann i lördags mot häljarp och va så duktiga.
ja dom har vunnit alla sina matcher och ligger etta i serien.

idag är det måndag och tjejerna ska spela träningsmatch mot wormo.
ja tjejerna ska möta wormos p95 , vi spelar innebandy & dom fotboll.
sen blir det en lugn kväll.

nu jobb sen hem till mormor på lunchen.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    "pernilla i stanstad är en väldigt ful människa.
    äckliga ben och ett huvud som får en ett krockat skithus att se underbart ut" hahahahha du är rolig du, inte för jag vet hur hon ser ut men hon kan fan inte vara vacker.. Vi ses ikväll på GA, ska bli kul att se :) Ha en bra jobbdag gumman! PUSS

    2007-11-12 | 11:42:38
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: