Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

underbara fredag

Kategori: blogg

äntligen är det fredag och det känns som en underbar fredag
varför denna svaghet för fredagar ?
alla människor älskar fredagar och jag kan förstå varför
men jag önskar att ja en dag blir en sådan som tycker fredagar är trist
jag vill va en sån människa som älskar mitt jobb så mycket
ja så mycket att det inte spelar någon roll om det är fredag eller måndag
fredag innebär ju att helgen är på g och helg = ledighet
jag anser inte att min fritid är speciellt ledig
ja visst jag har valt mina intressen själv men mina intressen är inte bara fritid

denna helgen har jag lika mycket planer som alltid
japp inte går det en enda helg då det är tomt i kalendern , tyvärr
ibland önskar jag att jag hade noll planer för helgen och kunde ta allt som det kommer
men planerna för denna helgen ser bra ut , darför blir det en underbar helg

fredagkvällen ska jag spendera med den helt underbara adam
blir en sväng till helsingborg för att äta gott och njuta av varandras sällskap
sen blir det bara en lugn och härlig myskväll
morgondagen har jag fullbokat.
upp tidigt för att få i mig en ordentlig frukost för sen är det match
ja klockan 12.30 spelar FFF mot Hässleholm i Landskrona Idrottshall
vinst är det enda som räknas och jag är laddad till max.
både jag och sara har saker och bevisa , nu ska vi sätta jävlarna på plats
glöm aldrig att svett slår talang! jag får be tulle fixa en bra uppladnings skiva också
efter vår match så får vi kolla in FHH som ska spela mot Fagerhult
på kvällen är det hem till söffe för att äta gott , dricka gott, sjunga högt och kolla lite fotboll
sen är det rykte om en inflyttingsfest i en välbekant lya (klara lånar ut sin fina lya till greken)
kvällens avslutas med T B T antar jag, jag antar alla vet vad T B T är ?
till slut kommer jag vandra snett över T för att somna i min kärastes famn

på söndag ska jag tillbringa många timmar i sängen tillsammans med adam
för en gångs skull ska jag inte upp tidigt för att åka på innebandy
på eftermiddagen blir det lite tvätt och kanske häng med vännerna.

nu ska jag jobba så att denna dagen går snabbt !

önskar er alla en underbar helg , tjingeling ;)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Tycho Baggens Tages.. Lätt =)

    2007-11-16 | 10:48:42
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • l-o säger:

    Klart vi vet vad det är, hallå vi är gamla i gamet =) Låter som en riktigt ljuvlig helg! Och ja imorgon ska de där från Hässleholm få känna på the Olssons bästisarna ;-)

    2007-11-16 | 16:31:55
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: