Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

vilka systrar.

Kategori: blogg

jag är mellansystern i min familj. jag har min lillasyster tulle och min storasyster malin. vi är alla speciella på våra sätt och väldigt olika. jag tror ingen skulle gissa att vi kommer från samma mamma. får vi har inte helt samma pappa , men trots att malin har en till pappa så ser jag inte annorlunda på henne.
jag vet att jag inte alltid visar för er hur mycket ni betyder , men ni är mina systrar och det säger allt.


nu bjuder jag på två andra systrar , två hela sköna systrar enligt mig. rock on girls !
 okej jag skulle bjuda er på systrarna graaf men tyvärr hittade jag inte videon jag ville ha.
men om ni ska lyssna på systrarna graaf ska ni rota fram denna skivan hur er samling

image155


absolut music skivorna var bästa tillsammans med absolut dance. jag lovar det lär komma fler låtar från dessa skivorna. dom flesta låtar jag haft med är från någon av dessa samlingarna. tjejer vad säger ni om absolute dance 6 , den rosa skivan med gröna stjärnor ;)

här kommer en annan låt som jag bara älskar !



Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad kär du är mot dina syster :)
    Men Gabbi den låten suger ! haha

    2007-11-16 | 19:23:51
    Bloggadress: http://emeliemnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: