Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

wow fotoalbum från saras data

Kategori: blogg

här gott folk bjuder jag er på bilder från min bästa väns data-
några äldre än andra, men det är i alla fall jag & mina vänner.

det är bara njuta  ♥

              

                    

              

              

              

              

              

               



thats it med bilder !

ja som sagt jag sitter hos sara och kollar på greys anatomy , det är så bra
men just nu gillar jag dh bättre, intriger hela tiden ju. precis som i la.
en sak jag undrar är , när fan kommer oth tillbaka. i miss nathan and lucas.

nu är det en dag närmare helg och det ska bli så trevligt.
satsar på en kanon helg helt enkelt !

nu ska jag joina tuller och sara i soffan . tjing !

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Det finns verkligen många bilder som beksirver hur det brukar vara.. Gabby trött i soffan, Gabby med mobilen i högsta hugg, Tulle och Vicke bråkar osv.. Kul :) haha ps, tack för dn fina bilden du lagt upp på ming och klara, vi är verkligen supersöta båda två på den.. hahaha

    2007-11-30 | 08:52:02
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • CHRISSÈ PISSÈ säger:

    gabbý flabbý var tar ditt nya inlägg vägen????

    2007-12-09 | 17:34:08

Kommentera inlägget här: