Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

all for one, one for all.

Kategori: blogg

lite mer bloggande får det ta och bli. nu när jag ändå är på g.
jag sitter här och bara längtar mig bort till olika saker.

jag längtar efter resan till florens med jobbet, vilket innebär modemässa och kolla in höst/vinter kollektionen för 2008. vilket innebär trevliga middagar , shopping och såklart trevligt sällskap
jag längtar efter ikväll då jag ska umgås med mina kära vänner.
jag längtar efter en skidresa till sälen då jag kan åka skidor, gå på afterski, dricka varmchoklad och bara skratta och mysa.
jag längtar efter en riktig trevlig kväll tillsammans med mina vänner , partykväll eller god middag eller spelkväll spelar ingen roll. bara umgås med er får en att må bra.
jag längtar efter julen , jag älskar julen. julen är så bra speciellt hos olsson . jag vill inte fira jul någon annanstans. jag älskar när släkten  samlas på kungsgatan för att njuta av julafton.
jag längtar efter bio tillsammans med cornelia och tulle. när ska vi gå?
jag längtar efter lido di jesolo. det kvittar vem som åker med dig , bara jag får åka.
jag längtar efter en riktig semester tillsammans med ALLA tjejerna , det hade varit underbart.
jag längtar hem till sängen och att få mysa med adam där
jag längtar efter den tiden då jag förstår mig på allt mycket bättre.
jag längtar efter att få åka iväg med adam, jag och adam bara,
jag längtar efter att åka till till köpenhamn under december månad.

nä gud vad jag längtar efter mycket, så nu frågar jag.
vilka vill med till sälen ?
vilka vill med till lido di jesolo?

vilka vill med på annan solsemster med tjejerna?


kan vi inte planera och boka , ja då är allt klart ju !

så snälla lämna en kommentar eller ring mig eller ta upp det ikväll.

puss!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag är med på allt lätt.. Jag längtar också till ikväll.. Jag saknar er.. så mkt!

    2007-10-30 | 12:45:51
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: