Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

blogg idag igen

Kategori: blogg

det var riktigt längesedan som jag bloggade två dagar i rad. men idag kände jag också för att blogga lite. inte för att jag har så mycket att skriva om. nä det blir samma skit som alltid, om vad gjorde igår eller ska göra idag. igår var det i alla fall träning med småtjejerna , dom är riktigt roliga. när jag kom hem ringde jag adam och som gärna ville tillbringa kvällen tillsammans med mig. vi kollade lite oc och såklart somnade jag. jag vaknade av att adam var sur för jag somnade ännu en gång. ja att jag somnar är inte så värst ovanligt, men jag håller på att bli bättre :) ja jag är mycket bättre på att hålla mig vaken nu än vad jag var för typ 1 månad sen. ikväll är det i alla fall innebandy träning , wooho va kul. sen är det mys kväll med bästa girlsen. vi ska kolla betty och dh. en helt vanlig tisdag helt enkelt.

jag funderar alltid på att göra min blogg lite roligare, jag funderar på att ha dagens outfit , visa mina nyaste inköp och kanske någon gång tänka lite mer på vad jag skriver i mina inlägg. ja kanske för en gångs skull skriva ett inlägg som betyder något. ja skriva något viktigt. ibland känner jag för att bli mer personlig men då kommer jag inte alls på något att skriva. tycker ni att jag ska skriva annorlunda i bloggen? sen är jag nog inne på ALLA bloggar i hela sverige, eller i alla fall i landskrona. haha jag tänker varje gång att jag ska lämna en kommentar och skriva min blogg för då lär ju folk läsa min blogg. men herregud då hade folk tänkt att fan vilken snokare hon är och varför läser hon min blogg.  men jag vill att folk ska läsa min blogg så varför skulle inte folk vilja att jag läser deras blogg
& jag tycker själv det är roligt med kommentarer så varför skulle folk inte uppskatta att jag kommenterar deras bloggar. jag vet att jag ibland på fyllan erkänt för folk att jag läser deras blogg och dagen efter så undrar jag om dom kommer ihåg det. jag hoppas dom kommer ihåg det i alla fall.

nu ska jag verkligen ta tag i jobbet och fixa lite allt möjligt. jag längtar redan till helgen. helgen är det bästa jag vet.

ha en bra dag.

kiss kiss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: