Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

favvo kärlekspar.

Kategori: blogg

okej mina favorit kärlekspar är oftast par jag känner och människor som står mig nära. men nu på denna lilla lista är det bara par från tv serier som får vara med . så sorry mina vänner att ni inte är med på denna listan tillsammans mer era loverboys. men är bjuder jag på mina favoritpar i olika tvserier genom tiderna. såklart är där massor man kan välja på. men nu tog jag bara 5 par annars hade jag kunnat fortsätta i en evighet.

vilka saknar ni eller vilka är era favoritpar ?

jag kan lova er att det var svårt .

där fanns 3 par som inte kom med på top 5 men som jag ändå var tvungen att nämna.

Johnny och Ava i Summerland , under hela serien kommer man bara och vänta att det ska blixtra till på riktigt, gammal kärlek rostar aldrig.

image85

Meredith och Dr Shepherd, deras kärlek är ju bara så mysig, vem vill inte följa deras kärleksliv på onsdagskvällarna. kan erkänna att jag var lite osäker om jag tyckte jag tycker hon skulle välja honom framför veterinären. men nu tycker jag

image87

Mike and Susan får inte heller komma in på top 5 men i går så blev man bara så glad över att det verkligen är dom igen. Kärleken går igenom allt , både det ena mordet efter det andra. hurra för susan and mike. jag vet att sara kommer klaga över att dom inte kom med på top 5 lista. men nä bättre än så kommer dom ej.

image88

och nu är vi inne på top fem listan , är det någon som har några funderingar över vilka som har kvalat in sig. jag lovar att några av är väldigt otippat. men här kommer top 5 i alla fall.

5. Meg & Ben från Sunset beach
. Vem kollade inte på Sunset beach när man kom hem från skolan. många ville splittra Meg och Ben. Sen helt plötsligt kom hans döda exfru från ingenstans och mitt i allt hade han en mördare till tvillningbror.  Men som sagt Ben och Meg klara allt !

4. Dylan och Brenda i Bevvan , Okej detta kärleksparet klarade inte av allt. Men det var mitt favoritkärlekspar i bevvan och hela tiden ville jag att det skulle bli dom igen. när man sen fick "höra" att dom hookat upp i london kom där ett glädjerus genom kroppen.  ja från det avsnittet där brenda var i Italien och Kelly börjat snärja Dylan började jag genast ogilla Kelly. så nä Kelly är no hit !

image89

3. Här kommer många tycka olika för här är det två team. Team Peyton eller Team Brooke. Ja jag säger bara Peyton och Lucas , i mitt älsklingsprogram är det Peyton och Lucas jag alltid vill se kära. Många av mina vänner tycker Brooke. Okej jag diggar Brooke mycket, men när vi kommer till kärleken säger jag bara Lucas och Peyton.
 & när fan börjar One tree Hill igen ?

image90

2. Nu är vi inne på kärlekspar nr 2  och det är Ross och Rachel. Säger man fel på sitt bröllop och säger sin extjejs namn så är det ganska självklart att det är henne man vill ha. Ja Ross och Rachel var alltid så självklart, bara så det ska vara helt enkelt. & med lilla Emma blev det ännu mer sjävklart.

image91

och nummer ett får inte bara en bild när det får ett helt klipp. jag kan säga att nr 1 var ett otippat par. Men kolla bara in detta klippet och sen när det är 3.10 in i klippet förstår ni att det är kärlek. det är en kärleksgest till max. ja nr 1 är Samantha och Smith i Sex and the City.
Klippet är typ sex minuter och låten är lite dryg enligt mig men stå ut och se det ändå.



Ja det var ett litet inlägg från mig.

Funderar att göra samma lista men med kändispar. Då säger jag bara en sak TEAM ANISTON !


Ciao !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: