Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

inte julen här inte

Kategori: blogg

jag skrev i förra inlägget att nästa blogg skulle handla om julen och längtan tills dess, men eftersom jag inte hittat några riktigt mysiga julbilder så blir inte detta inlägget om julen i heller. nä jag får nog ta och skriva om lite allt möjligt.

kan ju börja om helgen. fredagen tog jag ledigt från jobb för jag behövde ha lite ledigt. jag var även en sväng på väla tillsammans med sofie och linus. inhandlade lite smink och så men även innebandyskor och pyjamas.
på kvällens spelades match med reservlaget vilket jag kände skulle bli skönt då jag missade matchen dagen innan då jag tyärr inte kunde lira. efter matchen var det film med min favvo adam , vi både somnade i från filmen och sov i stället gott. vaknade upp tillsammans med adam , snäll och söt som han är så följde han med till helsingborg och kollade på mina tjejers match. efter det en sväng till väla, som tyvärr avslutades i lite bråk men det fixade sig sen, som det alltid gör. kvällen middag hos frida och sen en sväng på stan. ganska trevligt förutom lite smågräl men jag hoppas allt löst sig i alla fall :) ni båda betyder ju mkt för mig ! tack frida för en trevlig kväll. gårdagens spenderade jag några timmar hos adam sen hem och träffa mor och far. kvällen film och pizza tillsammans med sara och li. riktigt bra film , perfect stranger . sen hem till adam där vi kollade oc som jag såklart somnade i från.  så ja helgen var bra !

idag är det ny vecka och det känns att vi ställt om klockan för redan nu börjar det bli lite små mörkt. idag är det träning med småtjejerna och sen ska jag bara vara hemma och njuta av en skön hemma kväll. imorgon är det träning och dh med girlsen. i like it alot ! sen på onsdag blir det träning med småtjejerna sen greys. sen torsdag är det träning igen . jag tror på en hel bra vecka i alla fall.

ja och den 10 januari åker jag till florens , samma dag vi har match mot kävlinge. vill inte missa den. men vem tackar nej  till en sväng till italien. lido di jesolo i sommar hade inte heller varit fel. ja ett helt liv i italien vore underbart.

annars så händer inte mycket mer, men jag tänker väldigt mycket. alltid något som ploppar upp och inte vill försvinna. det är inte alltid stora saker men i min hjärna blir det bara större och större. men det löser sig , det gör de alltid.

och förlåt klara att jag är kass på att svara på facebook men jag svarar idag :) nu såg du lite om helgen i alla fall.

ha en bra dag alla . puss&kram såklar en extra puss till adam ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: