Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

jag struntar i att blogga

Kategori: blogg

ja blogga är inte kul, nä det är ganska trist.
men då och då kan jag slänga in en liten text.
är det nu någon som vill jag ska fortsätta så ska jag ha minst 20 kommentarer
så kom igen nu lämna lite kommentarer.

fredagen var det träning sen avskedsmiddag för klara hemma hos uffe och karin.
mycket trevligt. sen en sväng i discobilen men som tyvärr inte erbjöd så mycket disco.
sen hem till sängen. hoppas nu klarrie har det bra i egypten.

lördag kollade innebandy sen bara en lugn hemmakväll.
söndag innebandymatch och mys med adam.
tyvärr förlust i söndags men det tar vi igen på torsdag.

ikväll mys hemma hos sara , i like !

sen är jag grymt besviken , trodde jag aldrig om dig. trodde det om andra, men om dig . nä!


tingeling!

Kommentarer

  • l-o säger:

    Klart du skall blogga! & nu måste jag verkligen sätta igång om jag skall hinna bli färdig innan Grey´s...Hörs sen bästis! Love...

    2007-10-10 | 10:38:43
  • Nina säger:

    Klart du ska fortsätta : P Gabbyflabbys blogg är alltid läsvärd

    2007-10-10 | 14:44:29
  • Sofie säger:

    Jaa, jag håller verkligen med om att du ska fortsätta blogga! Hörde att ni skulle ha lagfest på lördag, tråkigt.. Hade tänkt sitta lite hemma hos mig innan.. Men vi syns väl kanske på stan?

    2007-10-11 | 09:04:21
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • Coole chrisse säger:

    GABBY JAG DÖÖR OM DU SLUTAR BLOGGA, mitt liv blir pointless..som att det inte redan är det tänker du då...
    good f-cking LUCK på matchen ikväll..ser fram emot din FIKA imorgon!

    2007-10-11 | 17:51:36
  • Klarrie säger:

    Klart du ska blogga, hur fasen far jag annars uppdatering! Vem ar det du ar besviken pa? Hoppas det racker med 5 kommentarer! Puss babe!

    2007-10-11 | 22:27:23
  • Nicke Nyfiken säger:

    Väntar med spänning på referat från Kävlinge-matchen....

    2007-10-15 | 21:41:42

Kommentera inlägget här: