Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

lovely betty.

Kategori: blogg

idag är det dags för ännu en mys kväll på kingstreet. ja ikväll är det mys framför tv:n och då ska vi äta massor av goda mackor. vi ska kolla på ugly betty och dh , mycket trevligt. speciellt att ugly betty har säsongs premiär. ja gillar ugly betty , det är en sån feel good serie. så jag längtar redan efter en kvälls med bästa girlsen.

innan dess ska jag arbeta färdigt och sen ska jag träna. innebandy träning. det kommer gå kalasbra tror jag. innebandy är riktigt kul och jag det är nog därför som jag gör något med innebandy varje dag.
i helgen så var det alot med innebandy. fredagen var det reservlagsmatch mot kävlinge, lördags a-laget mot åstorp/kvidinge . söndag hade mitt kära f14 match som dom vann. på tre matcher har dom vunnit alla och har 17-0 i målskillnad. good work girls ! sen kollade vi på ibc och sista matchen på helgen var herrlaget.

denna vecka blir det lite mindre innebandy vilket är ganska skönt.

men det var mer än innebandy som jag hann med i helgen. ja jag hann med en myskväll med adam då vi åt planka och slappade framför tv:n men som vanligt somnade jag. förlåt för det. blev även en söndags film tillsammans med li och sara. mycket trevligt.

nu ska jag jobba. men jag ska försöka blogga lite mer. för jag är kass.
nästa inlägg ska i alla fall handla om något som jag längtar efter. JULEN !

puss&kram

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Trevligt att se att även du bloggat.. och längtar efter julen gör vi också ;) Vi ses ikväll! Puss

    2007-10-23 | 11:47:49
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • Klarrie säger:

    Hej gumman! Jag ville bara saga att ja saknar kvallar med basta girlsen! Puss

    2007-10-24 | 12:00:10

Kommentera inlägget här: