Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

sluta mobbas !

Kategori: blogg

dagens video blir med en sara look a like , britney spears !



britney har alltid varit populär i media , oftast som mobboffer. jag kan erkänna att jag inte tycker hon är en hit alltid , men ibland får media över gränsen. lämna britney i fred och låt henne ta tag i saker och ting , eller varför inte försöka vara lite positiva. jag tycker oftast att britney gör många konstiga saker och varför skaffar sig tjejen inte en stylist med alla hennes pengar. hon hade kunnat vara en riktig snygging. nä nu ska jag skaffa mig ett gäng som kallas Save Britney.  jag kommer lägga in en till video senare idag och det blir med mannen som är hos adam och gry just nu Paul Potts.

annars är det onsdag och efter denna dagen har över halva jobbveckan gått. tiden går ganska snabbt just nu , kan det bero på att jag bloggar så mycket ;) igår var det myskväll hos elise, kvällens måltid blev våfflor. mumsmums.
vi kollade betty och dh men ikväll är det veckans program greys anatomy. ja om man ser reklamen så ser det ut att bli ett kanon avsnitt , väldigt spännande. jag blir berörd av greys anatomy , ja då blir jag känslosam.

jag önskar alla en bra dag och just det jag håller på att lära mig hur man snyggar till bloggen så snart så kommer en annan design. hurra hurra hurra för jag är så bra.

puss&kram
gabriella

Kommentarer


Kommentera inlägget här: