Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

greys

Kategori: blogg

igår var det myskväll med bästa tjejerna.det bjöds på en mumsig pastasallad och trevligt sällskap.
vi kollade idol och sen var det dags för det vi alla väntat på . greys anatomy : , wow vad bra det är.
jag är som klistrad framför tv:n när det går.
igår tyckte jag det var jobbigt att man skulle välja mellan greys,heoros och top model.
men nu är greys det självklara valet , vilket det alltid varit.
jag vill jätte gärna se heoros också , men det får jag be någon ladda ner och så får jag se det när jag har ledigt.
annars var det träning med f14 igår , det gick bra dom blir bara bättre och bättre.
idag är det träning för mig själv vilket ska bli kanon skönt , för på måndag är det seriepremiär. HURRA!

nästa vecka när jag får lönen då ska jag ta och köpa mig ett par löpartights sen är det bara att knyta skorna och ge sig ut för att springa. det är verkligen den bästa träningen och helt ärligt gillar jag mer att spring när det är lite kyligt och kallt är under sommarmånaderna. det är nu luften känns bra.


ikväll efter träningen ska jag ha hemmaspa med mig själv. sen blir det sängen tidigt och sen laddar jag för helgen.

nu ska jag dricka mitt vatten och jobba vidare.

ciao !

image74


              
                        

                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: