Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hahha jag tror jag dör

Kategori: blogg

det ska bli så jävla skönt , ja om ni bara visste var det är som ska bli så skönt.
tror att en eller kanske två personer förstår vad jag menar.
jag stör mig så mycket så jag tror jag garvar ihälj mig.
många inser inte vad dom har förren dom förlorar det, jag tror folk förlorar mer än vad dom tror.
hahahhahaahha jag har inte mycket nyttigt att skriva förutom hahhahah
för jag TROR jag är så jävla coool, snygg , bäst och liksom bara bäst på dansgolvet. ja det tror jag, eller NÄÄÄÄ.
& en sak till sluta snacka massa jävla skitsnack ni som gör det, det är så 90-tal så jag tror jag svimmar av.

imorgn är det party hemma hos elise , hade det inte varit för att det var en av mina bästa vänner (elise) som fyllde år hade jag nog sagt nej tack. men aldrig skulle jag säga nej till elise och hennes födelsedag-. nä till elise partaj ska jag skaffa mig snygga till och en snygg klänning blir det till . grattis i förskott snäckan , du är en av det bästa !

ikväll ska jag umgås med en annan underbar vän , frida. ska bli mysmys. hon håller på att flytta och snart blir hon sambo. då ska jag helt klart ta och hälsa på ofta ;) snart flyttar li också , yes alla mina bästa vänner blir utslängda..haha men jag ska stanna hemma , för jag har just nu andra saker på hjärnan.

idag är jag riktigt surig och bitchig bara för att jag målar upp en bild om hur människor ska vara och när dom inte är så blir jag så besviken. detta är inget nytt utan något jag tänkt på länge, sen ni som tror ni är något mer än vad ni är sluta med dig. det ser enbart falskt ut ovch falskhet svider i mina ögon.

tror ingen vågar ringa mig idag efter detta inlägget och frida avbokar dejten. va inte rädda för mig, var ju bara tvungen att spy ut det som ståt upp i halsen på mig.

adam och jag ska shoppa imorgon , detta kommer säkert va myspys för adam är bra, ja helt bäst helt enkelt. speciellt när han är snäll mot mig. han får även extra plus när han hjälper mig hänga upp kläder eller göra andra saker jag behöver hjälp med.

nu ska jag skika på dom på mitt jobb så dom får känna av mitt humör, eller nä det fick dom i morse.
förlåt tulle om jag verkade sur mot dig, inget mot dig och samma mot chrisse. jag var inte sur !

adios my friends.

ps. idag bjuder elin på jordgubbspaj  , hon är en höjdare på paj den där fröken munke !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: