Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

helgen

Kategori: blogg

japp ännu en måndag är här vilket innebär att en helg har smittit förbi.

min helg var lika rolig som den oftast är.
ifredags åt jag en god middag tillsammans med mamma och tulle. kollade falken som tyvärr torskade, men jag tror de tar poäng imorgon. sen en sväng till klara där det va myspys. sen hem till bingen där även adam joinade.
lördag körde jag till götet för att kolla fotboll tillsammans med tuller. sen hem snyggade till mig och där efter hem till L-O. kvällen på stan blev som vanligt , tbt. (tycho, baggens, tages) mycket trevligt.
igår fyllde min kära mor 50 år , detta firade vi såklart. sen blev det film och mys med adam.

bilder från helgen kommer.

so long my fans
Gabriella

Kommentarer


Kommentera inlägget här: