Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

jag är 22 år !

Kategori: blogg

för typ sådär 2 minuter sedan insåg jag att jag är 22 år. hade nog frågat mig igår om min ålder så hade jag svarat 21. hur kom jag nu på att jag är 22 år då? jo jag kollade igenom lite olika bloggar och kom in på en tjej som också är 22. där stod något om att hon var 22 och jag tänkte, jaså är hon född 84 ? sen tänkte jag en gång extra och då kom det upp , jag är fan 22 år ! 21 var ju så bra ålder . varför 22 helt plötsligt. fan åldersnoja redan nu. just det en sak till, li fyller 23 i år . min lilla kärring ;) hahah

igår  var det innebandy träning , fungerar inte riktigt som jag vill. men det kommer antar jag !
efter det kollade jag idol hemma hos sara tillsammans med tuller, sara och elise.
sen kollade vi lite gilmore girl , hallå logan ska fria till rory , är det inte megabra.

nu ska jag jobba stenhårt. ciao!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    haha du är rolig du.. Men jag länner samma sak ganska ofta.. Ibland vet inte jag heller hur gammal jag är.. Men ålder är ju bara en siffra.. eller?! haha Puss

    2007-09-05 | 13:41:07
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: