Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

jag bloggar idag igen

Kategori: blogg

hurra för mig för jag bloggar idag igen bara det tycker jag är kanon bra av mig. jag tycker lite att det suger att ingen kommenterar i min blogg. bättring på det gott folk.

idag är det tisdag och det innebär att det är andra dagen på denna veckan,
måndagen var ganska bra, jag jobbade, gick på ansiktsbehandling, tränade småtjejerna , jobba igen sen bio med adam. hur jag hann med allt vet jag inte riktigt själv, men jo allt det gjorde jag.

anskiktsbehandligen var skön och det behövde jag. men tyvärr var det inte lika skön som den långa anskitsbehandlingen hos madde på maderma. men eftersom madde är mammaledig fick jag gå på hudvårdsstudion. tycker att dom var duktiga där med , men hos madde är det 100 gånger mer avkoppling.
ska börja gå lite mer på behandlingar för det är jag verkligen värd :) det enda jag inte blev riktigt nöjd med var mina ögonbryn men det är sånt är livet.

sen träning med smågirlsen , dom är roliga dom. sämst på försvara men grymt härliga vid anfall.

kvällen avslutades med bio med min kära adam , det var verkligen trevligt. filmen var bra och sällskapet ännu bättre. ´sen körde vi hem i den mörka höstnatten sen somnade vi gott tillsamman.

idag tisdag som jobbar jag , men det är inte alls lockande att göra något. nä för jag är sur och jag klarar inte av att spela normal längre. nä det är tråkigt nu och jag fattar inte hur folk tänker. jaja vi får se hur det blir, jag vet vad jag ska göra i alla fall.

senare ikväll drar vi iväg till malmö för att spela match mot kfum malmö. sista träningsmatchen innan serien drar igång. ja då ska det verkligen krigas.

annars står detta på min lista att göra i veckan
? städa
? träna
? hemmaspa
? myskväll med girlsen
? sexparty
? sola
? lagfest
? fira min mamma

ja det ska jag göra sen blir det nog lite annat också.

nä nu ska jag prata med chrisse på ekonomiavdelningen.


tingeling girls and boys !

Kommentarer

  • Lola säger:

    Lämnar en liten kommentar.. :) Mycket att läsa i din blogg!

    2007-09-18 | 13:34:54
    Bloggadress: http://lifeoflola.blogg.se
  • Sofie säger:

    Gabby, är det ingen som kommenterar.. :( Nu gör jag det :) hihi.. Lycka till på matchen ikväll, vi ses.. Ha en underbar kväll! PUSS

    2007-09-18 | 16:54:05
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • Klarrie säger:

    Jag vet inte om du är så aktiv med kommentarerna du heller! puss!

    2007-09-19 | 08:25:50

Kommentera inlägget här: