Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

nu säljer jag skiten.

Kategori: blogg

ska nog inte säga skit och skit , men nu säljer jag min gadrobb , ja alla mina jävla kläder ska bort. ja inget vill jag ha kvar, okej nu ska jag inte överdriva kommer säkert behålla hälften av alla mina kläder men allt annat ska bort, ja iväg med ett x antal jeans fårn seven , true religon och blue cult. bort med toppar , linnen, koftar och en del klänningar. anledningen till detta är för att jah inte har någon koll på vad det är för kläder jag äger och även för att jag vill ha pengar att spendera på lyx saker som kanske någon anskitsbehandlning. för det behöver jag. vill just du att jag ska njuta av en anskitsbehandling tycker jag du ska köpa mitt ett plagg av mig.
så mina kära vänner , ni kan senare i veckan vara redo på att ha några kassar att rota i. jag ska till och med sortera kläderna till er. allt för era behov. vad säger ni om detta?

detta står i alla fall på min shoppinglista
- 3 par jeans
- klänning see by chloé
- strumpbyxor missoni sport
- satin jacka gina
- stövlar, gärna modellen britney från gant eller ett par från acne
- halsduk och mössa även detta från missoni sport.

kanske något annat också som man behöver just då.  har även beställt en massa fina saker från hm.
men bara sånt jag behöver. ska verkligen dra ner på shoppandet då jag tycker att för mycket kläder bara blir för jobbigt.

idag är det torsdag och jag ska inte träna. nä det blir taktik med laget sen kolla herrerna. så om man blir något smartare. men det blir jag säkert.

kanske även säga att jag hatar huvudvärk , ja mitt huvud vill typ sprängas nu !

men vi ses gott folk!

Kommentarer

  • l-o säger:

    Herregud, du är fan inte klok kvinna!Dra ner på shoppandet? Jovisst, din lista börjar ju bra iaf :-) Haha. See ya later när vi ska "spana" in FHH! Love <3

    2007-09-06 | 16:54:15
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se
  • Klarrie säger:

    Jag behöver sommarkläder! PUSS!

    2007-09-06 | 18:25:00
  • Nina säger:

    Gabban, du är inte klok, men om du nu sett min senaste kommentar till dig. Så sponsrar jag dig gärna med pengar till en ansiktsbehandling eller nått nytt till din gaderob. : )

    2007-09-07 | 16:02:36

Kommentera inlägget här: