Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

räkningar + pakeringsböter = skit

Kategori: blogg

redan onsdag tänkte jag när jag begav mig in i bloggen.
ja tiden går fort, ja tiden springer iväg, speciellt när man har roligt.
måndags och tisdags hade jag roligt, så inte konstigt att tiden gick snabbt.
men sen blir det ju också vad man gör det till.

i måndags var det i alla fall seriepremiär i örkellunjga. (världens skabbigaste ställe typ + mysko folk)
matchen var kass men ändå vann vi med 4-1 , hurra för vi är så bra.
nästa match är den 7 oktober på IH klockan 17.00 , kom och heja.
just nu har spelarrådet många mysiga saker på g till vårt lovely team.

i går tisdag så tränade jag , fick också bra sen blev det myskväll hemma hos li tillsammans med massor av undebara tjejer, ja bästagirlsen helt enkelt ! det blev pannkakor, idol och dh :) lovely!
sen hem och till slut ringde adam och då begav jag mig hem till honom.
adam har rakat av sig sitt hår, men jag tycker han är riktigt läcker i det ;)

i morse försov jag mig , vaknade 06.55 när jag skulle vara på maderma 07.00 men fixade jag med några ryck.
ikväll är det träning med f14 sen är det hem till sara för mera mys framför tv:n.
riktigt lovely tror jag det blir.

på torsdag är det bara mys dag , ska nog bara vara hemma och ha lite myspys med mig själv
och på fredag funderar jag också bara på att vara hemma med familjen.
men man vet aldrig vad som sker, lördag är det partaj i alla fall. vi ses på kingstreet 7 .

time to work .

/Gabriella

Kommentarer

  • l-o säger:

    Det var en massa mys här, det är inte så att det är du som är MysPysTjejen85 (typiskt Lunar namn) eller något? hahaha. See ya tonight my best friend...Love!

    2007-09-26 | 16:58:23
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se
  • Anonym säger:

    böter ja ja männsan fattas bara..

    2007-09-26 | 23:33:45

Kommentera inlägget här: