Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

semester

Kategori: blogg

när jag och min kära lillasyster kom hem på lunchen berättade mamma att hon visste sin 50 års present för hon hade råkat kollat ett mail från ving. ja så den 17 oktober åker mamma och pappa till gran canaria för att njuta och må bra. jag är helt avis så nu är även jag grymt sugen på att åla på semester , men var och med vem? någon som är sugen på åka med ? jag vill ha varmt och skönt. samtidigt vill jag jättegärna till någon storstad som new york eller rom. rom hade varit mycket trevligt, helt underbar stad ju. ja får se vart det bär av men på semester vill jag.

här ska i alla fal mina föräldrar bo, fint eller vad?

image70 image71
image72 image73


jag och tuller ska passa chivas och moffa vilket lär gå kalasbra :)

nä nu ska jag spana runder efter några resor, hade varit kalasskönt.



Kommentarer

  • Klarrie säger:

    Kom och hälsa på vet ja!

    2007-09-19 | 16:00:53
  • Frida säger:

    Jag kan åka med dig på semester gumman, är MEGA sugen på att åka bort lite :)

    2007-09-26 | 22:12:52

Kommentera inlägget här: