Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

träningsdagen nr 1

Kategori: blogg

för mig är tisdagar den bästa träningsdagen så idag ska jag träna. yes halvsex är jag på idrottshallen med innebandyn klubban i handen och bandanan i håret..haha jag kan fan inte stava till bandana , men i alla fall så är sara den äkta bandana bruden..haha idag ska jag prata med maria (vice president) och johanna (sekreterare) om lagfesten. jag ska komma på massor med roliga ideér , ja jävlar vilket kalas vi ska ställa till med.

helgen var ganska trevlig och lugn. fredagen åt jag med sara, vicke, fanny och klara sen en sväng till klarries place och efter det T ycho L ätt ! alltid trevligt med tjejerna. lördagen blev malmö , taxi till gunnesbo annars tog jag det lilla lugna. söndagen taxi igen , hämtade tuller, najna och tojan i fucking gunnesbo som tulle hade sagt. tjejerna såg ut att ha haft det väldigt trevligt i alla fall.det blev även bio med bästa cornelia och bästa tulle. shrek 3, mycket trevligt. cornelia är så söt , ja coola corre helt enkelt. söndagen kvällen spenderades i saras k***lnäste där kollade vi först på en film om party till döds sen om en strippa. ja dessa filmerna passade mig och mina vänner..haha

igår träning med f14. dom är coola dom där tjejerna ! sen var det mys med adam , jag valde film , det blev troja. den är riktigt bra och brad pitt är sååååå hot. men såklart så sa jag till adam att han var hundra gånger hetare , det är han ju ;) adam somnade såklart till filmen och där låg jag och kollade in mr.pitt !

nu ska jag skicka in fler ordrar till vår levrantör i italien. vår / sommar modet kommer bli fint ska ni se ;)
idag ska jag nog köpa med mig 3 par nya seven jeans. svarta, mörk blå och ett par lite sletna.
sugen på en klänning från see by chloé med men jag ska vänta på provet istället.
gud vad jag älskar kläder ! och just det jag älskar min nya lack väska från gina. den är grym.

puss&kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gabby, kan du inte ta hem ett par så snälla nina också kan få köpa ett par : ) höst modet är väl också bra? föresten är jag nog inte så krässen..

    2007-09-05 | 17:06:54

Kommentera inlägget här: