Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

trevliga kvällar

Kategori: blogg

oftast om vardagarna har jag väldigt trevliga kvällar tillsammans med mina kära vänner.
måndagen var det mys hos klara , blev tjejsnack och meangirls. jag älskar den filmen.

igår var det träning sen lite "möte" hos chrisse . ja de kära arbetskollegorna gabby, tulle, elin och chrisse samlades hos chrisse för en god middag och lite skitsnack. en mycket trevlig kväll som sliutade med att jag somnade. tack för igår.

idag är det träning med f14 sen hem till klara för tjejsnack och tvtittande.

och en sak till GRATTIS VICKE ! idag fyller en av mina närmaste vänner 22. och det firar vi på lördag- HURRA!

 
nu går jag hem från jobb, tacka fan för det för nu är jobb buuuuuuuu


tjingeling my friends!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: