Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ni får mig att kräkas

Kategori: blogg

är man en supertränare eller vad? igår var mina och rogers F14 tjejer så otroligt duktiga. Dom vann Lundacupen och slog ut Engelholm i semi. vi som allid förlorar mot engelholm plus hade dom hade en kedja från F16. tjejerna är helt otroliga och jag är så stolt av dom. i 5 av 6 matcher gjorde vi mål i första bytet , 5 sek som bäst. då är man laddad. ska man avsluta sin karriär på topp? nästa år tror jag tjejerna vinner allt dom kan!

annars har jag haft en bra dag. i fredags var det mys med tjejerna på bio, gud så trevligt det var. 27 dresses såg vi och vi alla reagerade lika olika på filmen. någon ville ta på sig själv och alla andra, någon flippade ut totalt och någon fällde ett x antal tårar. så gott folk vill ni gissa vem som gjorde vad?  i lördags var det fika på 261 med li, sofie och aimee. efter det hem till karolin för prova balklänning, för jag ska ju gå på balen med min loverboy. ja sånt kul får man göra när man har en ung pojkvän. efter provat klänningen så åt jag på tycho tillsammans med li & sofie. resten av kvällen spenderades ensam i sägen eller i tvättstugan. ja upp klockan 6 på söndag morgonen var ingen hit. men ja som sagt att vara på innebandy från 7.00 - 21.30 kan vara lite jobbigt men när tjejerna är så duktiga så spelar det ingen roll.

nu blir det jobb i 4 dagar sen bär det av mot stockholmo , ska bli så kul. kommer sakna adam men hallå det är bara 3 dagar. hur hittar man till stockholm? går det att köra fel? tulle måste fixa bästa skivan till bilen. ja gott & blandat hade inte varit fel.

just det tillbaka till er som får mig att kräkas, det är ni som är så jävla elaka. va fan ta saker inte så jävla hårt, fattar inte varför ni bryr er så mycket. om ni personen är så jävla hemsk varför bry sig om dennas åsikt. nä töntigt värre om jag får säga min meningen och det sorgliga är att det är en del som förändrats i mångas ögon.

nä nu ska jag skypa med chrisse pisse. tjolahoppsansa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: