Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

redan torsdag wooohoooooooooo

Kategori: blogg

nu är det torsdag , en dag närmare helgen.
gårdagen var jobb, träning och fotboll med vännerna
det var som alltid lika trevligt att träffa dom
att man united vann gjorde kvällen bara trevligare.
slutade med att jag somnade kärt tillsammans med adam.

i morse var jag världens bästa flickvän.
ja jag handlade baguette på kalles och gav adam frukost på sägen
okej han får alltid frukost på sängen men idag slapp jag göra mackor.
idag är det jobb som gäller sen ska jag spendera kvällen med adam
blir säkert väldigt trevligt , blir nog en film & mys. men lite hockey hade inte suttit fel.

to girlsen , dagar att skriva in i kalendern:
11 april - bio i helsingborg 27 dresses
15 april - dh är back , var ska vi va?
16 april - elise och jag har gjort lite planer, kommer mer info
18 - 19 april - jag , tulle, sara, maria och nina drar till stockholm
30 april - valborg, några förslag?
5 maj - vårruset !

tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: