Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

släng dig i väggen

Kategori: blogg

wooohoo snart är tisdagen slut , gissa att jag strålar av lycka  ♥
igår så blev det ingen joggingrunda, tiden räckte inte till helt enkelt.
men idag har jag verkligen tid att träna. så om en timme biffar jag mig.

ja jag är riktigt på gång nu så jag säger bara en sak,
jessica alba släng dig i väggen här kommer gabriella olsson !
hon har dööö läcker kropp så den kroppen är mitt mål. dröm&glöm som man sa när man var 14.
nä men lite får man ha som mål. efter träningen blir det nog lite mys med girlsen.

killen dissar mig för fotboll. men som sagt det är vem man avslutar kvällen med som är de viktiga.

trevlig tisdag. SORRY SOFI FÖR MAILET. JAG VET JAG SUGER SOM VÄN!

   

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Tycker lätt du är hetare än Jessica Alba! :) Och du suger inte som vän.. Du är bara mindre bra ibland.. haha ;) PUSS

    2008-04-09 | 07:52:21
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: