Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

tönten vs klingans ex

Kategori: blogg

ja jag hoppas ni alla läst om tönten brolle & hur sur han är för att på skämtas kallats tönt.
jag hejar helt & hållet på pelle, inte bara för att han är klingans ex utan för att man får skoja.
brolle blir bara töntigare & töntigare ju mer denna karusellen drar igång.
snälla ta det med en klackspark & se det som ett skämt. !

nä go pella , skit i alla töntar i detta land ! you rock and brolle sucks !

läs om tönten brolle här !

just det gårdagenskvällen var trevlig & jag antar sofie bloggar om den.
vill även se en dagens outfit från henne. bloggar rocks ! hahahah

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Gillar verkligen att jag nämns i varje inlägg nu för tiden! Jag kommer verkligen blogga om gårdagen.. Ni får gärna skicka ett mail till mig med några stödord så jag kommer ihåg allt.. haha Tyvärr har jag glömt min kamera hemma idag så jag kan inte ta en outfit bild.. haha var blir din av?!!

    2008-04-09 | 10:18:53
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: