Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

träningsvärk

Kategori: blogg

igår var jag på nautilus och skaffade mig ett nytt kort.
efter ord träning och lite för många upprepningar så är min body dead.
okej kanske inte hel död men ganska seg.
& en joggingrunda på det i morse så känner mig kropp mer som 90 än 22.
men jag kan känna mig som 90 nu bara jag känner mig som 16 framåt sommaren.
16 är att ta i min okej 18 då , måste hålla mig ung för min loverboy ju.

men äntligen kan jag säga att jag är på gång ,
31 augusti är det tjejmilen som gäller
men innan dess är det vårruset med spring chicks!

idag är det i alla fall fredag & min favvo dag ,

så ikväll blir det att hänga med SS  , Sara & Sofie.
vi ska bowla och ta oss en sväng till 261 café&bar

sen ska jag hoppa ner i bingen med min läckerbit.

trevlig kväll foket, tjingtjing!

Kommentarer

  • reka säger:

    vill du inte satsa på de här att springa hundra meter med high heels.. =) det verkar lite häftigt..

    2008-04-06 | 22:26:33

Kommentera inlägget här: