Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

var är träningsvärken?

Kategori: blogg

efter träningen i torsdags så har jag klagat enormt på min träningsvärk.
bowlingen i fredags gjorde det inte mycket bättre, ajajaj.
ja ljumskarna och armarna har varit så gott som döda.
men idag är det mycket bättre? så nu känner jag mig laddad inför veckans tränings.
 
så hur ser denna veckans träning ut då?
ja imorgon tisdag ska jag ha peter en till gång så jag fattar alla maskiner.
på onsdag är det spinning & core med elise och li.
sen på torsdag får man vila lite i alla fall, det behöver kroppen.
arbetsveckan avslutas med en träningspass on the gym, utan pidde.
sen till helgen ut & springa.

om jag skulle klara springa 100 meter  med high heels är en fråga.
men varför inte? är ju aldrig fel att försöka. & det är ingen dålig vinstpris.

annars var helgen lugn & skön. men nu är det ny vecka & nya tag.



den 11 augusti 2007 , en ljuvlig kväll där vi alla var bruna och fina
& jag bytade bara kläder en gång under kvällen, vilket elise även gjorde.
image314

                 
  
                 

lite båstadsbilder också kanske.  

  
               
   
  
             


image334


 
   

  

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Blogg med bilder gillar jag! när kommer mitt mail?! :) Puss

    2008-04-07 | 11:54:59
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • l-o säger:

    Ge mig sommar och sol och givetvis Båstad =)

    2008-04-07 | 12:01:09

Kommentera inlägget här: